GO♥FUN

GO♥FUN
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GO♥FUN و آدرس GOFUN.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یکی از مسئولین:
سال ۸۷ در تلفات جاده‌ای 20 درصد کاهش وجود داشته است و
تا سال ۹۰ این تلفات به صفر می‌رسد و
 بااین حساب انشاءالله تا سال ۹۱ در جاده‌ها زاد و ولد خواهیم داشت!!

 

چنگیزخان مغول و هیتلر دوتاشون با هم به اندازه پراید آدم نکشتن!

 

کی میشه مث این مانکن بشم؟؟؟

 

 

ریزعلی خواجوی اگه دهه شصتی بود با موبایلش از صحنه رفتن قطار توی کوه فیلم گرفته بود گذاشته بود بالاترین ، زیرشم می نوشت سند بی کفایتی دیگری از مسئولین رژیم ، هزار تا مثبت می گرفت و موضوع داغ هم میزدن واسش و خلاصه به شخصیت محبوبی در جامعه مجازی تبدیل می شد.


 

 

جای سعید جلیلی سردار رویانیان رو بفرستن واسه مذاکره با 5+1 زودتر به سرانجام میرسه ! نهایتا ببینه به نتیجه نمیرسن اشتون و کل 5+1 رو میخره !


 

وقتی اینترنتم قطعه

احساس میکنم شدم آمریکا

هیچ غلطی نمتونم بکنم

 

 

رفتم از این موس بی سیما گرفتم

خیلی باحاله

باهاش از تو دست شویی آهنگ پلی میکنم

اصلا یه عالمی باهاش دارم



 

خطرناک ترین جای دنیا میدونی کجاست؟ مستراحی که سنگش خیلی دور از در است و درش هم قفل نمی‌شود …

 

 

 آیا می دانید:

با حذف جمله "خب دیگه چه خبر" از زبان پارسی،

ارزش سهام مخابرات با کاهش ۸۰ درصدی مواجه میشود ؟!

 

 

این صحنه بوس کردن از دست شبکه سه در رفت

یه لحظه مات کرد بعد نشون داد

طرفم سریع بوسو چسبوند

 

 

سلام و درود بر بندگان پاک خدا.
که اگر شما هم حمام بروید، یکی از آنهائید !!!

 

 

قبول دارید وقتی عصبانی هستید سریعتر از قبل تایپ می کنید ؟؟

 

 

 

جدیدا یکی از تفریحام این شده

میرم مطالبی که خودم نوشتم رو تو گوگل سرچ میکنم

ببینم چند تا وبلاگ یا سایت یا پیج فیس بوک اینو پست گذاشتن

تعداد یافته های  بعضی از مطالب از نتیجه سرچ اسم خودم تو گوگل بیشتر میشه!!!!!

نه جان ما حال کردین مطلبم چه زیبا به صورت هرمی درست کردم بازمبگین من هنرمند نیستم

 

 



 

با این وضعی که من میبینم چند سال دیگه
دو تا پسر دارن حرف میزنن
رضا : علی جون ابرو هاتو خیلی ناز برداشتی چه جیگری شدی
علی : قربونت برم الهی ، پیش همون آقا کریم رفتم
رضا : کریم ،کدوم کریم ؟
... علی: بابا کریم بلونده . همون آرایشگره که موهاشو مش استخونی میکنه
دو تا دختر دارن حرف میزنن
ژیلا : مرجان به اون سیبیل زنونت قسم وقتی لیلا اسمتو آورد می خواستم با چاقودسته شاخیه دو تیکه اش کنم
مرجان : ای ول بابا خیلی خانومی ، ولی ولش کن اینها مرام ندارن . سگو نباس با چاقو زد ....

 

 


مشکل ما فرار مغزها نیست،ماندن خنگهاست!!!



 باکره بهتر است يا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بدون کره ؟
چلوکباب با کدومش بيشتر ميچسبه ؟

 

 


فکر کنم خدا وقتی داشه دماغ بعضیارو درست میکرده Caps lock روشن بوده

 

 

 

دقت کردین اون پستی که بابتش به خودتون افتخار میکنین و از خلاقیتی که توش به کار بردین تو کفین؛حتی یه نظر هم نداره(حالا نه هیچی هیچیاااااا)

 

 

طریقه ی اعلام دعوت بازیکنان تیم ملی از این به بعد !

اخبار ورزشی : بنا به اعلام کیروش تیم پرسپولیس و 3-4 بازیکن دیگر به تیم ملی دعوت شدند :))

 

 

چی میشه اگه بفهمن:

اصغر فرهادی دوپینگ کرده، همه ی جایزه هاشُ بگیرن!!!


 

 

ملت بیشتر از اینکه به فکر نتیجه نگران کننده مذاکرات ۱+۵ باشند، منتظرن ببینن  اشتون چی می‌پوشه...




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
:: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, :: :: 10:0 :: :: MOHAMMAD♥MIKAEIL ::
.: Weblog Themes By Mihan Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. امیدوارم لحظات خوبی در این وبلاگ داشته باشید.... راستی حتما"عضو بشید یه فکرهایی واسه اعضا داریم ضرر نمی کنید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 20815
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

دریافت همین آهنگ